סוזי שקורי – יועצת מס
“אני כל-כך נהנית מההרצאות. דבר ממוקד ומדהים! כל הכבוד!”
“ברצוני לומר לך שאני נהנה מאוד מהמנוי שעשיתי אצלך , מההשתלמויות, ימי העיון ושאר החומר המקצועי”.
“צוות המשרד נהנה מהמצגות ומהחומר המוקלט שאנחנו מקבלים”
“תודה רבה על ההקלטות. כיף שנעשיתי מנוי“.
“הצטרפתי בתחילת השנה…אני חייב לציין שזה הקנה לי המון ידע והמון כלים מבחינה פרקטית. אני מאוד מרוצה מהמנוי שעשיתי, ומתכנן גם בשנה הבאה להמשיך עם זה”.
“אני סבור שהמנוי שלכם נותן תמורה מצוינת לכסף, ויש עושר של תכנים, הרצאות ונושאים…המשיכו כך!”