לקוחות מפרגנים

סוזי שקורי – יועצת מס

“אני כל-כך נהנית מההרצאות. דבר ממוקד ומדהים! כל הכבוד!”

אהרון הוכרמן

“ברצוני לומר לך שאני נהנה מאוד מהמנוי שעשיתי אצלך , מההשתלמויות, ימי העיון ושאר החומר המקצועי”.

רו”ח דוד אטינגר

“צוות המשרד נהנה מהמצגות ומהחומר המוקלט שאנחנו מקבלים”

עו”ד (רב) שאול בר-אילן

“תודה רבה על ההקלטות. כיף שנעשיתי מנוי“.

רו”ח אלי חורי

“הצטרפתי בתחילת השנה…אני חייב לציין שזה הקנה לי המון ידע והמון כלים מבחינה פרקטית. אני מאוד מרוצה מהמנוי שעשיתי, ומתכנן גם בשנה הבאה להמשיך עם זה”.

עו”ד חיים הירשפלד

אני סבור שהמנוי שלכם נותן תמורה מצוינת לכסף, ויש עושר של תכנים, הרצאות ונושאים…המשיכו כך!”